remixied: (blonde gd)
[personal profile] remixied
So this is another one of those useless entries about generally nothing >.> I think I'm all caught up with my flist and personal journal comments, fic journal comments tend to take me forever ;;

Anyhow~ /shamelessly hotlinks until I get my photobucket back in running order ;;


currently working on Qmimin and this is sorta getting me there ;; idk I've never had such a hard time writing an ot3 as I have with these guys. I think it's because their personalities don't make it easy to pigeon hole them into x is top y is bottom (which is bullshit anyway, but it does make writing easier) I'm trying to give each the control they deserve but it's making things move verrrrry slowly ;;


This is begging for a caption. I bet this is his '...uh, hyung that doesn't go there' face /rolls

OT BUT: SJM COMEBACK IS JUST SO MUCH FUCKING WANT IDE. But I really hope Henry gets closer to the group, he's always felt kinda on the outside for me- well, except for Ryeowook molesting him >:DDDDD


Jealous Eunhyuk is amazing ;;


I MISS MY BIASES TORMENTING EACH OTHERRRRRR


TAP THAT :|

ALSO GIANT TY TO [livejournal.com profile] bittersnow FOR CONSISTENTLY SPAMMING ME WITH THE OSM MINWOOK THAT I'M ABOUT TO SPAM YOU WITH :DDDD












And last but not least, I would fucking kill for a Qmi au based off this movie. idk it just makes me think of them ;; /stares intently at [livejournal.com profile] unactivist as that's prolly my best bet >.>


Not the best version of the scene, but the actual one refuses to let me embed it ;; Anyhow, so cute /coos at



Hope everyone's doing well, /beams love to all of you :DDD

Date: 2010-11-06 10:13 pm (UTC)
From: [identity profile] unactivist.livejournal.com
hehe, when he throws away those classic bollywood films, my inner indian was like screeching. idek. /looks away.


omg, brittany, minwook is so precious, wtf. Q___Q

Date: 2010-11-06 10:14 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
I LOLED SO HARD. HE IS SUCH A LITTLE BRAT, HE NEEDS TO LEARN TO APPRECIATE THE CLASSICS!

JFC RIGHT? ;; idek how people can not ship them, they are so precious and sexy hot wonderful /sob

Date: 2010-11-06 10:16 pm (UTC)
From: [identity profile] unactivist.livejournal.com
LMAO, IKR. now, i want to watch those movies all over again. "_"

i don't know, people rarely appreciate the obvious /strokes

Date: 2010-11-06 10:19 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
Okay have you seen Rules? I just about died. I am at that point where I am seriously thinking that if SM got together with the bollywood industry, they'd be like the fucking bionic terminator version of high school musical all wrapped up in sexy pink floss ;;

/leans into, too true

Date: 2010-11-06 10:26 pm (UTC)
From: [identity profile] unactivist.livejournal.com
Lmao, I haven't, but SM would totally rocks those awkward bollywood moves. XD


/runs fingers through hair ♥

Date: 2010-11-07 01:16 am (UTC)
From: [personal profile] mandaffodil
HEY, I THOUGHT YOU HAD DISAPPEARED FROM LJ WHAT IS THIS NONSENSE. ♥ /if you even remember me, lol

Date: 2010-11-07 01:28 am (UTC)
From: [identity profile] unactivist.livejournal.com
OH HI! Haha, I was gone for a long time, and I think I got cut from your flist because of it. XD;; /ofc i remember you, sillygoose ♥

Date: 2010-11-07 01:31 am (UTC)
From: [personal profile] mandaffodil
ugh, you did. i thought you were gone forever. ;~; DO YOU MIND IF I ADD YOU BACK, BB?

Date: 2010-11-07 01:44 am (UTC)
From: [identity profile] unactivist.livejournal.com
oh, baby, i'm just ninja :D SURE, IMMA ADD YOU BACK TOO ♥

Date: 2010-11-06 10:15 pm (UTC)
From: [identity profile] g-odalisque13.livejournal.com
i love posts about nothing that have lots of pics and gifs that i can shamelessly steal XD

in return, here's some minwook :)

gif,sungmin,ryeowook,super junior

gif,sungmin,ryeowook,super junior

Date: 2010-11-06 10:17 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
SADFGHJKLJHGFDSDFGHKJLJHGFDSDKLLOVES ON FOR AN ETERNITY OMG MY OTPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP /DIES IN A GLITTERY MESS OF LOVE


ALSO LOL AT RYEOWOOK'S BITCH FACE, BBY HAS TO LEARN TO SHARE HIS TOYS~

Date: 2010-11-06 10:23 pm (UTC)
From: [identity profile] g-odalisque13.livejournal.com
they are adorable ♥

you should write them *pokes*

i think i secretly ship them. like, i say kyumin (and yewook) is my otp in suju, but minwook is just jsbfhuwdeywuehnd. i think i love them just as much. haha.

i just hit new comment instead of reply /head desk

Date: 2010-11-06 10:41 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
aaah. I would write them but I tend to avoid my otps like the plague. idk they're just such a pain in the ass to write ;; but [livejournal.com profile] unactivist up there wrote me a beautiful minwook that's definitely worth checking out while I work up the balls to write something for them ;;


<33

Date: 2010-11-06 10:48 pm (UTC)
From: [identity profile] g-odalisque13.livejournal.com
ah understandable /nods
that probably makes more sense.

BUT b/c i was just organizing my suju folder i found more minwook! /pushes towards you

sungmin ryeowook,super junior

sungmin,ryeowook,super junior
i know this is from, like, 2 days ago, so i didn't really just find it, but i forgot i had it already, okay?? OTL

Date: 2010-11-06 10:49 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
/LEAPS ON YOU

I AM CRYING TEARS OF JOY, I AM LIKE LEGIT SQUEALING /ROLLS AROUND IN JOY XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Date: 2010-11-06 10:53 pm (UTC)
From: [identity profile] g-odalisque13.livejournal.com
yay! squealing is good!
i do it a lot XD OTL

Re: YEWOOK 4 LYFE, BITCHES

Date: 2010-11-06 10:39 pm (UTC)
From: [identity profile] thundersquall.livejournal.com
DANCES AROUND. YOU LOVE IT, DO NOT DENY

Re: YEWOOK 4 LYFE, BITCHES

Date: 2010-11-06 10:40 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
:|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Re: YEWOOK 4 LYFE, BITCHES

Date: 2010-11-06 10:41 pm (UTC)
From: [identity profile] thundersquall.livejournal.com
I CAN DELETE THIS THREAD, IF YOU WANT \O/

Re: YEWOOK 4 LYFE, BITCHES

Date: 2010-11-06 10:42 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
I CAN REACH THROUGH THE INTERNET AND KILL YOU FOR THREATENING YEWOOK WITH OBLIVION /PETS SCREEN

MY OTPS LIVING IN HARMONY ON THE SAME PAGE LMAO SO LONG AS YESUNG DOESN'T REALISE ANYTHING'S AMISS, IT SHOULD BE FINE /DIES

Re: YEWOOK 4 LYFE, BITCHES

Date: 2010-11-06 10:43 pm (UTC)
From: [identity profile] thundersquall.livejournal.com
CRIES, YESUNG ALWAYS REALISES, HAVE YOU SEEN HIS BITCHFACES

Re: YEWOOK 4 LYFE, BITCHES

Date: 2010-11-06 10:44 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
HE'S JUST JEALOUS CAUSE HE'S STUCK WATCHING BOTH THEIR FINE ASSES

Re: YEWOOK 4 LYFE, BITCHES

Date: 2010-11-08 05:36 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
BUT HER EFFORTS ARE FOR NAUGHT >:DDDDD

Re: YEWOOK 4 LYFE, BITCHES

Date: 2010-11-08 05:51 pm (UTC)
From: [identity profile] odeocowboys.livejournal.com
I FOUND HER EFFORTS TO BE VALIANT AND NOBLE. :D

Date: 2010-11-06 10:50 pm (UTC)
From: [identity profile] moeruze-burning.livejournal.com
Photobucket

re: Yesung's cock fail

Photobucket


re: Henry's outsider-ness.

Photobucket

Date: 2010-11-06 10:52 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
LMMFAO ILU ALL OF HENRY'S MACROS ARE USUALLY SO FUCKING REDIC IDE THAT POOR BOY /LOVES ON HIM FOREVER



/DIES ALL OVER WITH TEH LULZ

Date: 2010-11-07 01:11 am (UTC)
From: [personal profile] mandaffodil
But I really hope Henry gets closer to the group, he's always felt kinda on the outside for me

i got the same vibes. like, henry and zhou mi are both in the same boat but it feels like zhou mi would be LOST without super junior, whereas henry would probably be okay. idk, i hope he really clicks with them this time around. i just don't want him to be left out. THAT HE DOESN'T KNOW KOREAN OR CHINESE VERY WELL DOESN'T HELP, I'M SURE.

i ship sungmin with everyone. EVERYONE. except kyuhyun because qmi can't be broken up BUT THREESOMES ARE A-OKAY.



THIS HOT BITCH GETS ANYONE HE WANTS.

Date: 2010-11-14 04:10 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
Yeah, I agree. Well, emotionally I think Zhou Mi is a lot more attached (to Kyuhyun), but careers-wise it's a whole different game for me. /over-analyzes My friend told me his Chinese is actually pretty good, he doesn't even have that thick of a Taiwanese accent- but honestly, I would have no clue one way or the other lol

DAMN RIGHT. :Q_______

Date: 2010-11-14 04:10 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
IKR HNNNNNNNNNNNNNNNG

Date: 2010-11-07 03:16 pm (UTC)
From: [identity profile] ky-rin.livejournal.com
I love all this post. Like, the whole thing. Especially biased to minwook lkajsd;alksdj SHIP THEM SO FUCKING HARD. this picture is so awkwardly hot, I love it *_*


just who is zhoumi giving the stink-eye, lasjkdalskdj love that bitch >.>

I can't see any videos al;ksjd it can wait till I get back to america.

how are you doing?

Date: 2010-11-14 04:12 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
JFC RIGHT? IDK HOW PEOPLE CAN NOT SHIP THEM, THEY FUCKING OOZE SEX TOGETHER /WEEPS JOYFULLY PLEASE RYEOWOOK START SUCKING ON THAT FINGER IDE

LOL I have no clue, but he's so cute while doing it. I wonder if it actually works :'D

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD: I MISS YOUUUUUUU. I'm doing fine- just a senseless update about boring stuff lol didn't miss much <33

Re: this gets its own comment

Date: 2010-11-14 04:13 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
\o/////////////////////////// one day >.>

Date: 2010-11-07 03:20 pm (UTC)
From: [identity profile] ky-rin.livejournal.com
Is it sad that I often imitate Ryeowook's ~*claw*~ to make a point about how ~*fabulous*~ things are.


omg I really want minwoooooooookkkkkk.

/spams

Date: 2010-11-14 04:13 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
LMAO do you really? That's so cute lol



/LICKS AT SCREEN SHAMELESSLY THEY GET SO LITTLE FIC AND EVEN LESS PORN IDE ;;

Date: 2010-11-08 01:22 am (UTC)
From: [identity profile] alwyz-member-me.livejournal.com
LOL. Minwook is adorably cute because 1) come on it's Sungmin 2) OH PLEASE, it's RYEOWOOK. 3) the cuteness just radiates/bounces off of them.

But I'm sorry for not commenting much D: I felt like I had to come and tell you that T-T

Date: 2010-11-14 04:14 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
IKR IT'S A DEADLY COMBINATION~

hahaha, it's no problem. I'm a horrible commenter myself so I'd never hold it against you <333

Date: 2010-11-08 05:50 pm (UTC)
From: [identity profile] odeocowboys.livejournal.com
ZHOUMIZHOUMIZHOUMIZHOUMI /STARES FOREVER AT HIS PERFECTION, EVEN IF HE IS MAKING A DERPY FACE

/waits for Qmimin 0______0

Minwook is kind of...weird to me? Idk, like I've never especially found Sungmin or Ryeowook to be sexually appealing until recently. I think they're both good looking and fabulous and all that jazz, but idek. Obviously, I must be weird. Or something. :\

THAT WOULD BE THE MOST PERFECT QMI AU EVER, SOMEONE WHO READS THIS POST HAD BETTER BE INSPIRED TO WRITE IT. >:C

Image and video hosting by TinyPic

Date: 2010-11-14 04:17 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
You'll prolly be waiting a while ;; lol unfortunately I can ship just about anything so >.> /whores them out shamelessly

ILHAND HIS DERP FACE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

JFC RIGHT? I WANT TO LIKE PASTE THEIR FACES ONTO IT AND REPOST ;;


<3 SO BEAUTIFUL TOGETHER IDE

Date: 2010-11-13 11:42 pm (UTC)
From: [identity profile] blahnicity.livejournal.com
lol minwook /snorts

Date: 2010-11-14 01:18 pm (UTC)
From: [identity profile] blahnicity.livejournal.com
no really I think its cute how they've finally started speaking to each other /happy sigh >:3

btw I finished their smut but it needs more editing :/ I'll get back to you on it.

Date: 2010-11-14 04:17 pm (UTC)
From: [identity profile] remixied.livejournal.com
GIVE IT TO ME /GNAWS ON

Profile

remixied: (Default)
remixied

November 2011

S M T W T F S
  1 2345
6789101112
13141516 171819
20212223242526
27282930   

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Oct. 19th, 2017 05:56 pm
Powered by Dreamwidth Studios