remixied: (up top stunna)

[livejournal.com profile] remixied: filter?
[livejournal.com profile] blahnicity: how do you filter?
[livejournal.com profile] remixied: um idrk, I DON'T BELIEVE IN IT :|
ROFL
[livejournal.com profile] blahnicity: LOL WHAT
[livejournal.com profile] remixied: NO REALLY
LIKE IF YOU HAVE TO FILTER SOMEONE, LIKE CAN'T TAKE THEM OR WHATEVER, JUST BE STRAIGHT ABOUT IT AND UNFOLLOW
[livejournal.com profile] blahnicity: LMFAO YOU
[livejournal.com profile] blahnicity: I GO AWAY FOR TWO MINUTES AND COME BACK TO LIKE SIXTY TWO TWEETS
[livejournal.com profile] remixied: ROFL IF I'M TRYING TO WRITE OR SOMETHING I JUST CLOSE TWEETDECK OR SUSPEND CHROMEDBIRD FOR A BIT
LMAO WAIT
YOU DO REALISE
THAT THIS IS EXACTLY HOW ALL OF OUR MUTUALS FEEL?
[livejournal.com profile] blahnicity: ....
OMFG
D:
[livejournal.com profile] remixied: ROFL ROFL
WE ARE OBNOXIOUS
WE COMMUNICATE THROUGH SONG EXCHANGES FFS
[livejournal.com profile] blahnicity: I JUST REALIZED NO ONE ELSE REALLY HAS THE LONG CONVOS WE HAVE ON TWITTER
[livejournal.com profile] remixied: AND WE TROLL PEOPLE
A LOT
SEE
WE'RE TERRIBLE
[livejournal.com profile] blahnicity: LMFAOOOOOO
[livejournal.com profile] remixied: :'DDDDDDDD
[livejournal.com profile] blahnicity: BUT AT LEAST WE @ EACH OTHER
[livejournal.com profile] remixied: YEAH, IN THE MIDDLE OF A TWEET
IT'S LIKE TAKING BIRTH CONTROL AFTER HAVING SEX





ahem, sorry about that, guys o/


TYFYT.
remixied: (tylenol)
[livejournal.com profile] blahnicity: you have kidney stone and arthritis
i have ebola
OSM OTP \O/
me: =__________________=;; why is our love like this ide
[livejournal.com profile] blahnicity: u lyk et
me: WHY AM I NOT ARGUING THIS
WHAT HAVE YOU DONE TO ME
[livejournal.com profile] blahnicity: BUAHA
me: >:||||||
[livejournal.com profile] blahnicity: YOU ACCEPT THIS
me: FML FINE
[livejournal.com profile] blahnicity: VICTORY DANCES
/makes u jasmine tea
me: >:/ too hot to drink
[livejournal.com profile] blahnicity: nope cos i plop ice cubes in it
me: /pats I've trained you well
[livejournal.com profile] blahnicity: ^_^



idek anymore. I also wonder if this is sometimes what Kibum's life is like when he's within 30 miles of Donghae... /crawls back into bed to roll around in pain
remixied: (Default)
VANDALIZE VANDALIZE I AM AN AWESOME PIRATE NINJA HACKER ROOOAAAAR MUAHAHAHAHAHAAAAAAA

TURTLES ARE REPTILIAN AND SLIMY /SULKS. AND KELLEY IS JAILBAIT. JAILBAIT :|



[EDIT]:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
PLEASE IGNORE THIS. ALLY IS OUT OF HER MIND AND APPARENTLY NEEDS TO BE TIED UP WHILE I AM IN CLASS. PLEASE ENTERTAIN YOURSELVES WHILE I PUNISH HER FOR HER INSOLENCE.

ALSO. I LOVE TURTLES AND KELLEY. CRY ABOUT IT.

Profile

remixied: (Default)
remixied

November 2011

S M T W T F S
  1 2345
6789101112
13141516 171819
20212223242526
27282930   

Syndicate

RSS Atom

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 19th, 2017 01:20 pm
Powered by Dreamwidth Studios